181009

Så var det söndag igen och mamma pappa syrran och Markus åkte iväg till IKEA och sen vidare till Öland i morse, vet inte riktigt när dom kommer hem men jag förfäntar mig ett stort berg med Ölands kroppkakor när dom kommer hem, det är sååå gott :D
Men nu måste jag snart slita mig från datorn och börja damsuga nedevåningen innan dom kommer hem, har typ börjat få bo hemma på hyra nu eller ngt :S ne men det har bara ställts mer krav nu när pappa åker iväg på konferanser med jobbet mitt i veckan och så, och det fattar ju jag med att man måste hjälpa till lite mera då ju, har nog varit lite bortskämd på den punkten men nu ska det bli ändring på det :)
Ska nog få pappa att köpa ett nytt friskiskort till mig så jag kan börja träna igen, man mår ju så mycket bättre när man gör det:)
Har lyssnat på en super bra låt hela dagen Knock Knock by Lenka :) lägger upp låten här :) men det är en rätt dålig video för det är bara svart i typ 2 min i slutet :P men det var den bästa jag kunde hitta ändå :P
Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0