Fredag

Sitter i Ramdala med Elias och Filip, väntar på att Carro ska komma hit :) försöker hitta en bra sida som säljer bra löshår för vettiga priser i min hårfärg med, ska se om jag vågar att ha löshår denna gången, om någon har några bra förslag på bra sidor så kan ni väll fälla en kommentar.
Väntar med på att världens bästa Aleks ska komma hem från Hockeyn och förhoppningsvis logga in på msn så jag kan snacka med henne (love to Svenne horan xD)
kommer nog fler inlägg under kvällen/natten, men nu kom Carro så nu måste jag dra ha de bra ni andra, vill gärna veta resultaten i Idol om någon skulle vilja skriva dom till mej :D

 


Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Jag är inne på msn nu! (a)

2009-10-09 @ 23:28:15
URL: http://aleksandranj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0