Fredag!

Hej igen har inte varit inne här på ett tag nu, men det har varit en del i skolan och så har pappa varit borta hela veckan så jag har fått ta hand om Humla alldeles själv nu i veckan :P har haft sina för och nackdelar, men det har varit en rolig vecka i skolan iallafall, tror aldrig jag har skrattat så mkt t.ex. idag

Lärare: vilka vill göra en videofilm
pers1: VI  vill!!!
Aleksandra: Vilka vi :S
Aleksandra & Jag: HAHAHAH!!!!

Jag vet vi har en konstig humor men vi har jätte kul ihop, tack Aleks för att du gör dagarna i skolan lite roligare iallafall :)

påtal om kompisar här är en liten film på dessa konstigheter vi brukar hitta på på videon är Max och Otto två underbara människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0