Tisdag

Idag hade vi gympa i simhalen och jag trodde att det skulle vara livräddning så jag hade gått och spänt mig hela dagen över detta, men sen när det var dags så skulle vi spela vattenpolo ist, och det blev mkt våld och knuffande i bassängen, tyckte dock att jag passade bäst framför målet som en liten målvakt :P
Men Aleksandra fick mig att dyka ner och hämta dockan på det djupa iallafall, fast det var just det jag behövde för att få bort min räddsla så tack så mkt Aleksandra :D
Imon så får jag äntligen en efterlängtad sovmorgon då min mattelärare ska opereras :/ hoppas han blir bättre :)

Nu ska jag snart logga ut från datan, ska snacka en liten stund med Alek(bästa)sandra, Ha det gott igelkott som bert skulle sagt :P

har haft denna låten på hjärnan hela dan så bra e den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0