uppdate nr2 (Lördag)

Ja då var klockan 00.19 och det är nu oficiellt lördar ;) wiho, om man nu kan kalla lördagen så toppen :P måste hålla mig pigg nu så att jag kan vara vaken iallafall 4 timmar till :) har från och med nu en new BFF her name is Aleksandra och hon är den bästa SvenneHoran på denna planeten :P och det kan ingen säga ngt om :P
Får se om jag stannar här imon eller om jag åker hem, kommer nämligen hit en person som jag inte gillar så mkt (host bitch host Biff ) riktig fjortis diva säger jag bara, rent hat från hela mitt hjärta.
Men alla andra få fortsätta att ha en trevlig kväll jag fortsätter attt skriva så långt kvällen går :P och det verkar som att den fega jävlen som skrev olagliga kommentarer till mig värkar vara en jävligt feg kille eftersom han inte vågar skriva mera, fast jag hade inte heller skrivit ngt om jag var han för då anmäler jag fan honom, så att det rycker om att, tur att man inte kan sjunka till den nivån iallafall, och han ska vara vuxen, hahah skrattretande, skrattar åt de varje dag haha, en av dom roligaste sakerna som har hänt i mitt liv var när jag fick reda på vem det var som skrev kommentarena, haha.

Till Aleksandra: haha visste du att även tjocka människor kan ramla av sina höga hästar och inte ens då slutar dom äta, ne då börjar dom käka spån ist xD haha omg och det finns bildbevis med xD ska fan skaffa fram både filmen och bilderna xD


Kommentarer
Postat av: Aleksandra

HAHAHAHAH! Hon är ett fetto! xD

2009-10-10 @ 10:10:37
URL: http://aleksandranj.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

åh tackar! allt bra idag?

2009-10-10 @ 11:55:47
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja visst..men de är skönt ibland med hösten

2009-10-10 @ 12:46:17
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0