Nej Fan!

ska fan inte lägga ner bloggen ska fan inte knäckas ska ha kvar den bara för att retas med (den personen) som gav mig alla taskiga komentarer och jag vet vem det var, var rätt uppenbart egentligen men man tänker inte så klart när man är i tårar, den personen ska iallafall veta att jag har sparat alla kommentarer, och det du gjorde var imot lagen och du ska vara glad att jag är så snäll denna gången och inte anmäler dig till polisen! hoppas att du tänker till lite nu och växer upp!

Ber om ursäkt till alla andra normala människor som läser min blogg som får stå ut med min aggrition, men tack till alla vänner som stötte mig den svarta dagen, ni är bäst :) imon är det origentering med skolan, hoppas att jag och Aleksandra hittar alla våra kontroller :P blir nog bättre detta året än förra iallafall :)
Top Model ikväll med kan man inte missa, hoppas ni får en bra kväll allesamans, btw färgade håret i torsdags ;) ngn nyans av blont typ :P,
Ha det bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0